Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru kupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.
Nie odbieramy zwrotów przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
Zgodnie z ostatnimi dyrektywami Unii Europejskiej - Koszt zwrotu towaru do sklepu ponosi klient i jest on bezzwrotny.
Przelew zwrotny na konto jest wykonywany w ciągu maksymalnie 14 dni.
Obuwie do zwrotu przyjmujemy wyłącznie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier lub folię a dopiero następnie skleić taśmą). Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do potrącenia należności w kwocie 20% wartości wysłanego obuwia.
Nie realizujemy WYMIANY PRODUKTÓW, prosimy o złożenie NOWEGO ZAMÓWIENIA.
Zwracany towar należy odesłać razem z oryginalnym dowodem zakupu (paragon lub faktura)
Adres do zwrotów:
ASPENA - Sklep Obuwniczy
ul. Piłsudskiego 3
38-500 Sanok
Telefon: 881 207 288
Reklamacje Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest 24 miesięczną gwarancją producenta. Zawsze może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru z opisem przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru lub serii), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Reklamowany towar należy odesłać razem z oryginalnym lub skserowanym dowodem zakupu (paragon lub faktura)
SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu niezgodności towaru w przypadku:
– naturalne zużywanie się obuwia, w tym ścieranie się spodów, rzepów, sznurówek, wyściółek, podszewek itd.
– użytkowania obuwia w sposób lub na warunkach niezgodnych z jego przeznaczeniem
– obuwia z wadami jawnymi, które były widoczne w dniu zakupu
– obuwia uszkodzonego mechanicznie (obicia, otarcia,rysy, rozerwania, przebarwienia, przecięcia skóry uszkodzenia i rozprucia szwu, uszkodzenia cholewki czy spodu, uszkodzenia zamków, suwaków, sprzączek, zapinek) oraz innych uszkodzeń mechanicznych
– odklejanie spodów w wyniku działania siły mechanicznej, mocnego przemoczenia czy niewłaściwego suszenia obuwia lub użytkowania obuwia przemoczonego
– plam i odbarwień powstałych z przemoczenia, nie właściwej konserwacji, przepocenia, działania promieni słonecznych lub innych warunków pogodowych
– uszkodzenia powłoki lakierniczej, lica lub obleczenia obcasów
– odbarwienie wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych
– zerwania lub uszkodzeń elementów ozdobnych różnego rodzaju (kokardy, broszki, ćwieki, sprzączki i zapinki itd.)
– niewłaściwego dopasowania wielkościowego i tęgościowego obuwia do stopy
Obuwie do reklamacji należ zgłosić niezwłocznie po ujawnieniu wady i nie należy go dalej użytkować, ponieważ może to spowodować jego zniszczenie a naprawa będzie kosztowna lub niemożliwa.
Obuwie do reklamacji należy oddawać czyste wysuszone i higienicznie utrzymane razem z dowodem zakupu